Monday, February 9, 2009

Аз жаргалтай өдрүүд...


Миний хайрт наддаа ирж үнэхээр сэтгэл санаа гоё байна шүү. Амралтынх нь хэдэн өдрүүдийг яаж давж туулснаа ч мэдэхгүй байна. Үнэхээр хүлээлт гэдэг агуу зүйл юм байналээ тэр тусмаа хамгаас хайрладаг хүнээ хүлээх шиг агуу сайхан зүйл гэж байдаггүй би анх удаа л мэдэрсэн. Би өмнө хүнтэй олон удаа найзлаж байгаагүй тэгээд ч тэр хугацаа урт ч байгаагүй энэ удаад би харин жинхэнэ агуу хайраа олсондоо туйлын их аз жаргалтай байгаа. Энэ хайраа насан туршдаа л хайрлахыг хүсэж байна. 


Хүний хайрын гэгээн мөчүүд гэж байдаг бол минийх одоо л эхэлж байна. Би түүнтэйгээ үргэлж хамт байж түүндээ бүхэнээ зориулж түүнийхээ төлөө хийхийг хүсэж байгаа бүхэнээ л хийхийг хүсэж байна. Түүний минь өчүүхэн хэсэг энэ жижигхэн блог. Энд би түүндээ хэлж чадахгүй байгаа, түүндээ хийж чадахгүй байгаа бүхэнээ хийж гүйцэлдүүлэх болно. 

Энэ хорвоо дээр бүх хайртай хосуудад аз жаргалтай хайр дурлал гэж байдаг харин түүнийгээ олвол бүү алдаарай л гэж хэлмээр байна. Хүн бүхэнд би түүнийгээ л гайхуулна, түүнийгээ магтана. Яагаад гэвэл тэр минь амьдралын утга учир учраас...

Миний аз жаргалтай өдрүүдийг авчирсан чамдаа баярлалаа...

0 Сэтгэгдэл: