Sunday, February 1, 2009

Чи минь удахгүй наддаа ирнэ

Чи минь удахгүй наддаа ирнэ
Чихэнд чинь би хайртай гэдгээ хэлнэ
Чангаас чанга тэвэрч үнсэнэ
Чамтай минь хэн ч эгнэшгүй би нотлоно

Чи минь удахгүй наддаа ирнэ
Чамгүй байсан хэдэн өдрүүд
Яг л ял шийтгэл шиг л санагдсан ч
Чамайгаа хүлээх сайханг би мэдэрсэн

Чи минь удахгүй наддаа ирнэ
Чи минь наддаа ирэх болохоор
Чихэр авсан бяцхан хүү шиг би баярлана
Чангаас чанга инээж хөөрнө

Чи минь удахгүй наддаа ирнэ

Өдөр хоногийн урт гэдгийг
Өнөөдөр л би ухаарлаа
Өглөө бүр сэрэхдээ чамайг л хажууд байна гэж бодно
Өдөн хөнжилдөө харин би нулимстай үлдэнэ

ЗА хөөрхий удахгүй амралтын хугацаа дуусч найз охин маань ирэх болж байна. Түүнийгээ маш их санасан шүү. Харин ирэх нь дөхсөн чинь сэтгэл их хөдөлж байна гээч. Хүлээх ч хэцүү юмаа. Өнөөдөр 02,01н бараг 02.06н гэхэд ирчихнэ гэсэн. Тэгэхээр одоо 4-5 хоног л хүлээх үлдлээ. Хийсэн юмаа түүндээ харуулна гэж бодохоор гоё байна шүү.

0 Сэтгэгдэл: